Miesięczne archiwum: Maj 2017

Etui Momio

Dzisiaj tak z ciekawości wpisałam na Google „etui momio”. Myślałam że będa tylko jakieś edity związane z tym ale okazało się że jednak są etui z Momio. Jest wiele motywów, ja dodam tu screena ze strony : Nie wiem czy … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

NOWE SOCZEWKI <3

Zakochałam sie w tych soczewkach, są takie śliczneeeeeeeee (: wydaję mi się że to nawiązuję do tej nowej kolekcji w sklepie o dinozaurach, ale cieszę sie że ktoś z projektantów ubrań czy tam soczewek wymyślił je, są fantastyczne ~savv

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Duńskie Momio

Nie wiem czy zauważyliście, ale na duńskim Momio są lub były ubrania które u nas dawno zninęły. Jest tam nawet konto np. Justina Biebera lub Ariany Grande xD Są tam równiez ubrania z kolekcji My Little Pony oraz Disney’a. Jest … Czytaj dalej

Opublikowano Momio | Skomentuj

Witajcie!

Hey! Hey! Chciałam wstawić jakieś zdjątko z momio tylko net się ten no… xD  Nie chce się załadować. No ładuj się momio. OMG, oglądam przez jakąś godz lub nawet 1 i pół godz oglądałam seriale/filmy o… jakiś przestępstwach, lub o … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

MAMY NOWYCH REDAKTORÓW!

                            HEY!                                      Mamy nowych redaktorów! Oto oni: Dziękujemy za … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

#JakiAnimoTakiMomio czy #TakieAnimoTakieMomio?

Siemanko, siema! Tu wasza Lady! Zauważyłam dzisiaj w ,,Popularnych Hasztagach” są dwa takie same hasztagi na innym miejscu. Mówię sobie: ,,Ej, coś tu nie gra”. I miałam rację. spójrzcie na obrazek poniżej Większość z was pisze dobrze hasztag czyli: ,,#JakieAnimoTakiMomio” … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

NIEOBECNOŚCI

No więc tak… Dzisiejszy temat to: NIEOBECNOŚCI. Dlaczego taki temat? Bo ostatnio wszytskie my trzy miałyśmy ważne wydażenie no i… nie mogłyśmy zabardzo wchodzić na tele i wgl. Postaramy się teraz wszystko nadrobić. Jutro chyba wrzucę posta, o nowych rzeczah … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

SZUKAMY REDAKTOROW!

HEY, HEY! SZUKAMY REDAKTORÓW! Heloł! Szukamy redaktorów na oto tego bloga.  Oto wymagania: 1.Musisz mieć ,,Ambicję i Kreatywnośc” 2. Musisz byc chociaż odrobinę szalony  3.  Ogarnięte orto 4. Często jest na momio. 5. Zgłaszaj się w komentarzach. Napisz swój nick … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Nowy prezent za kupno paczki I prezent za kupno M+!

Zobaczcie Nowe prezenty za kupno paczki i M+!  tak mało widać, ale możecie zobaczyć z bliska na momio! niestety, to było na tyle, papatki! ~La Ladybag KC <3

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Nowy prezent za M+ i za kupno paczki!

Hej to jam. Chyba nie muszę się przedstawiać. ( ͡° ͜ʖ ͡°) No ok LaLadybag.  nApEwNo ( ͡° ͜ʖ ͡°) Troche zapóźno ale ok, może ktoś nie wie xDDDD  jak widzicie troche za późno to piszę c: BAY! WASZA LADY   

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj