No, hej

Witam, witam po dwóch (?) miesiącach przerwy wakacyjnej. – Właśnie. Jak minęły Wam te dwa miesiące? Wyjechaliście gdzieś, czy raczej większość przesiedzieliście w domach? Nasz blog, miał przerwę.. Mogliście już to zauważyć, co wpłynęło na jego popularność/liczbę odwiedzin, chciałabym, aby blog zyskał „podium” jako taki na momio. Jest po wakacjach, więc jest możliwość, że będzie tu coraz aktywniej. – Mówiąc aktywniej, mam na myśli:

CZĘŚCIEJ DODAWANE POSTY.

- NOWYCH BLOGERÓW/OCHOTNIKÓW DO PROWADZENIA BLOGA.

WIĘKSZA WIEDZA BLOGRÓW.

Tak, właściwie to nie pytłam La ladybag, i Savv o to, ale nie musze wszystkiego z nimi uzgadniać, prawda? A więc, ogłaszam nowe zapisy na bloga! Aby go prowadzić jest niestety kilka wymagań.

Dostęp do komputera, chęć, kreatywność, poprwna ortografia, rzadzkie używanie skrótów jak: Zw, nwm, wgl.

ZGŁOSZENIA WYSYŁAJCIE NA HASZTAG #MOMIO_OCZAMI_BFF NA MOMIO! (:

Ps. Nie wiem co z Savv, czy nadal będzie ze mną i Gabrysią prowadzić bloga. Pisała (o mnie) nie zbyt miłe rzeczy, ponieważ zrobiłam jej zdaniem „dramat” o to, że wywaliła mnie ze znajomych, a dodatowo, że nasz blog już dawno upadł, leży i kwiczy, więc no mówię – z nią nie wiadomo. 

W krótce, znów się widzimy! Pozdrowieniaa, FibMom <3

Opublikowano FibMom | Otagowano , , | Skomentuj

Aktualizacja mebli

Hej, nie wiem czy wiecie ale na Momio pojawiła się nowa aktualizacja mebli ! Przez krótki czas nikt nie mógł wejść na Momio oprócz pracowników tej gry. Ja osobiście nie chciałam tych altualizacji no ale niestety…
Widziałam post od Momio na Snapchacie i obawiałam się tych mebli, bo ich nie chcę, no ale już są :/ Takie info napisałam jak coś aby każdy wiedział,

- savv

savv

Opublikowano Lato, Momio, Nowa kolekcja, savv | Skomentuj

Włosy za paczkę szafirów lub diamentów

Hej, hej ^^
Jak tam w szkole ? Bo ja nie idę już do niej do końca roku szkolnego ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
A teraz taka reklama włosów za paczkę szafirów lub diamentów przypominającą fryzurę
która była kiedyś dostępna na Momio a mianowicie :

savv

Ale to nie ta jest teraz dostępna, tylko ta która jest poniżej, moim zdaniem jest ładniejsza ^^

savv

a to reklama od Tiki’ego :

savv

a to moja Momio z tą fryzurą ^^ :

savv

ok, to chyba tyle, pa

- savv

Opublikowano Lato, Momio, Nowa kolekcja, savv | Skomentuj

Odkryłam tajemnice Emily!

Heloł :3 Dosłownie przed hwila odkryłam tajemnice Emily! Wiem który ma poziom!!! Zobaczcie:

sketch-1497949759218

 

Emily ma 60 poziom!!! Wejdźcie do jej pokoju i w lewym dolnym rogu jest pokazany jej  P O Z I O M!

Widzicie jaka bysta jestem? xD

Bye!

Lady

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Nowa AKTUALIZACJA!

Dziś rano pojawiła sie nowa aktualizacja! TAK SIE CIESZE!

Każdy z nas ma swój pokój, ale niestety nie mozemy sie w nim widywać. Nie mamy też w pasku bocznym animo, bo mozemy zobaczyc i grać nasze lub innych animo właśnie w pokoju! Ja dopiero stroje pokój ;)

 

A WY? JAK BĘDZIE BĄDŹ WYGLĄDA WASZ POKÓJ? 

Tu macie zdięcia:

pokój!      aktu    nowy pasekkotorożeQ

 

U animo tez jest zmiana! Pojawia się serduszko jak sie go nakarmi! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mój pokój

U góry jest mój pokoik ^^

 

pokój leny

 

A tu pokoik mojej sis ^^ czyli Królowa Lodów ^^

 

Bye!

~Lady

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Prześliczny wianek za paczkę szafirów lub diamentów

AWWWW JAKIE TO ŚLICZNE !!!
Wielokrotnie widziałam rysunki od różnych osób które rysowały Momio a na ich głowach był
wianek ze Snapchata. UDAŁO SIĘ ! Szaleje za tym wiankiem, jak go nie zdobęde to zwariuje !
Zresztą, sami zobaczcie jaki jest cudowny *-* Oferta ważna jest przez 1 dzień,
więc jeśli też wam się ten wianek spodobał tak jak mi, radze się śpieszyć.

do następnego posta,
-savv

savv

savv

savv

Opublikowano Lato, Momio, Nowa kolekcja, savv | Skomentuj

4 dni ^-^

O JACIE JESZCZE TYLKO 4 DNI !!!
A na dodatek nie poszłam dzisiaj do szkoły, heh to jest życie XD
Wiecie już gdzie jedziecie na wakacje ?
Napiszcie o tym w komentarzu ^^
Na wakacje polecam wam książkę Girl Online,
która już przeczytałam. Zoe Sugg (autorka)
jest youtuberką która posiada już 11 milionów fanów, wow.
Wiem że to nic nie ma związanego z Momio XD
I jak coś ta książka ma 3 części (jak na razie).
Wiem znowu XDD przynajmniej zdj będzie choć trochę związane z Momio.
Sry za słabą jakość zdjecia. I tak, znowu #MomioEveryday xD

- savv

savv

Opublikowano Lato, Momio, savv | Skomentuj

NOWA KOLEKCJA!☀

☀☀☀☀

HEY! Nowa kolekcja pojawiła się u nas przedwczoraj! Jest taka piękna! Letnia KOLEKCJA!

Zobaczcie:

lato

A tu mój letni look ☀:

latoo

Podoba się?

MI BARDZO!

Ocenka kolekcji: 10/10 <3

~Lady

Opublikowano La Ladybag, Lato, Nowa kolekcja | Skomentuj

NOWA AKTUALIZACJA!

Hey! Wczoraj dowiedziałam się o nowej aktualizacji! Podobno będzie 0na niedługo lecz czasu (chyba) nie określono. Na instagramie momio pojawiły się dwa zdięcia. Zobaczcie jakie:

pokojee

Tu macie link: https://www.instagram.com/p/BVb0D0rBH5O/?taken-by=momio_official

Ten młotek w prawym górnym rogu jest ze snapchata. To chyba będzie jakaś nowa opcja ;)

BAY!

~Wasza Lady :*

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Nowa Aktualizacja!

Cześć! Jeżeli masz snapchata/instagrama/facebooka lub coś na czym masz dodane momio_official, to chyba wiesz o co chodzi. Dla jasności wkleję zdjęcie.momio-aktualizacja

Wstawiam po raz pierwszy wstawiam zdjęcie na blogu więc nie wiem czy dobrze widać, ale mniejsza z tym. Postaram się co raz częściej pisać na blogu np. co drugi dzień. Co do aktualizacji. Podejrzewam, że na momio niedługo będą dodane „pokoje” dla animo, ale nie wiem.

 

 

Jeśli naprawdę nie widać co jest na zdjęciu, krótko to opiszę. Jest tam duży pokój, w którym znajduje się kilka animo. Bawią się one, tarzają (?), oglądają telewizję. 

momio-aktualizacja2

A drugi plik przedstawia dwie małe ikonki za malowane w dolnym lewym rogu, a na środku wielki znak zapytania. Nie wiem do czego mogą one służyć, ale jestem bardzo ciekawa. :3 

 

Do zobaczenia, FibMom ^^

 

Opublikowano FibMom | Skomentuj